ساعت برگزاری کلیه امتحانات نیمسال دوم دانشگاه پیام نور تغییر کرد

لینک دوستان

تبلیغات

نویسنده : بهرام شهریاری کوتک.شماره تماس:09376485873
ساعت برگزاری کلیه امتحانات نیمسال دوم دانشگاه پیام نور تغییر کرد

تاريخ ارسال:10:0 بعد از ظهر
دیدگاه ها:

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نوررسما تغییر در ساعت برگزاری امتحانات نیمسال دوم دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.
به گزارش اخبار پيام نور عبدالله معتمدی ساعت برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ را به شرح زیر اعلام کرد :
ساعت اول برگزاری آزمون ۹ الی ۱۱
ساعت دوم برگزاری آزمون ۱۱:۳۰ الی ۱۳:۳۰
ساعت سوم برگزاری آزمون ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰
به دلیل اینکه قرار است در مراکز و واحدها تکثیر سوالات به صورت روزانه و چند ساعت قبل از هر آزمون انجام شود ، لذا به منظور فرصت بیشتر برای تکثیر سوالات، برگزاری کلیه آزمون های نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ تغییر کرده است
برای مشاهده اصل نامه صادره کلیک کنید

مشاهده تگ ها:

نویسنده : بهرام شهریاری کوتک.شماره تماس:09376485873
آیا معدل شما نیز کاهش پیدا کرده است ؟

تاريخ ارسال:9:59 بعد از ظهر
دیدگاه ها:

گزارش اختصاصی اخبار پیام نور ( pnunews )
هیچ تغییری در نحوه محاسبه معدل کل برای دانشجویان قدیم دانشگاه پیام نور صورت نگرفته است
تعدادی از دانشجویان پیام نور از تغییر و کاهش یافتن معدل کل خود در سیستم گلستان اعتراض کردند اغلب این دانشجویان ورودی سال های ۸۶ و ۸۵ بودند،موضوع را پیگیری کردیم و معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با  اخبار پيام نور ( pnunews ) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تغییری در نحوه محاسبه معدل کل دانشجویان ورودی ۸۶ و ۸۵ و یا قبل تر صورت گرفته است گفت: هیچگونه تغییری صورت نگرفته است و برای ورودی های ۸۶ و قبل تر همچنان برای محاسبه معدل کل فقط نمرات قبولی هر درس محاسبه می شود.عبدالله معتمدی همچنین اضافه کرد اگر معدل کل این دانشجویان کم شده است و نمرات افتاده نیز محاسبه شده است باید در سیستم گلستان اصلاح شود. در پیگیری های ما مشخص شد هر مرکزی از پیام نور خود وظیفه اصلاح این موضوع را برای دانشجویان دارد.
لازم به ذکر است برای دانشجویان ورودی ۸۹،۸۸،۸۷  و ۹۰ اولین نمره ردی و نمره قبولی در معدل کل موثر می باشد

مشاهده تگ ها:

نویسنده : بهرام شهریاری کوتک.شماره تماس:09376485873
دانشجویان پیام نور نمرات خود را یک بار دیگر بررسی کنند

تاريخ ارسال:9:57 بعد از ظهر
دیدگاه ها:

در پی اعمال اصلاحیه بر روی سوالات نیمسال اول ۹۱-۹۰ کلیه دانشجویان پیام نور یک بار دیگر نمرات خود را مشاهده و بررسی کنند
به گزارش اخبار پيام نور معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در نامه ای اصلاحیه بر روی سوالات نیمسال اول سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.
عبدالله معتمدی به کلیه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور توصیه کرد تا مجددا با ورود به سیستم گلستان نسبت به مشاهده و بررسی نمرات نیمسال اول سال تحصیلی ۹۱-۹۰ خود اقدام کنند چرا که با این اصلاحیه نمرات ردی برخی از دانشجویان به نمره قبولی تبدیل شده است و دیگر این دسته از دانشجویان نیازی به شرکت در آزمون مجدد را ندارند اگر دانشجویی دوباره در آزمون شرکت کند و نمره قبولی کسب کند نمره دوم در نظر گرفته نخواهد شد.
برای مشاهده اصل نامه کلیک کنید 

 


 

pnunews.net خبرهای بیشتر در رابطه با پیام نور را در سایت دوم ما دنبال کنید

مشاهده تگ ها:

نویسنده : بهرام شهریاری کوتک.شماره تماس:09376485873
ابطال بخشی دیگر از قوانین پیام نور / دیوان عدالت مصوب کرد: تحصیل رایگان دانشجویان ممتاز

تاريخ ارسال:9:0 قبل از ظهر
دیدگاه ها:

هيات عمومی ديوان عدالت اداری يك بند از مصوبه هيات رييسه دانشگاه پيام نور مبني بر اعمال 50 درصد تخفيف شهريه براي دانشجويان ممتاز را ابطال کرد.
به گزارش اخبار پیام نور ،هيات عمومی ديوان عدالت اداری يك بند از مصوبه هيات رييسه دانشگاه پيام نور مبني بر اعمال 50 درصد تخفيف شهريه براي دانشجويان ممتاز را به لحاظ مغايرت با ماده 3 آيين‌نامه ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي كه پذيرش دانشجويان ممتاز در دانشگاه‌هاي دولتي را به صورت رايگان دانسته، ابطال كرد
بدین ترتیب تحصیل کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور که با عنوان دانشجویان ممتاز و بدون آزمون در مقطع ارشد پذیرش شده اند به صورت رایگان می باشد.اسامی ممتازین پیام نور برای ادامه تحصیل در مقطع بالاتر بدون آزمون بر اساس معدل در کل کشور توسط سازمان مرکزی پیام نور اعلام میشود.
حال باید دید آیا پیام نور شهریه پذیرفته شدگان نیمسال های قبل را پس خواهد داد!؟

رأی هیأت عمومی

      نظر به این که مطابق بند 5 ماده 2 قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصوب 18/5/1383، برنامه ریزی برای شناسایی و حمایت از شکوفایی استعدادهای درخشان و هدایت آنان به سمت اولویتهای راهبردی کشور در زمینه علوم، تحقیقات و فناوری در چارچوب مقررات مصوب مراجع ذی صلاح از جمله مأموریتهای اصلی و حدود اختیارات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری احصاء شده است و در راستای قانون مذکور آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در تاریخ 31/2/1386 به تصویب شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارتخانه یاد شده رسیده است و در ماده 3 آیین نامه مقرر شده است که پذیرش دانشجویان ممتاز مذکور در ماده 2 آیین نامه در دوره های تحصیلی بالاتر در هر یک از دانشگاههای دولتی به صورت رایگان است و دانشگاهها به دریافت شهریه مجاز نیستند، بنابراین بند 2 مصوبه هشتصد و یازدهمین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه پیام نور مورخ 5/7/1388، مبنی بر اعمال 50 درصد تخفیف شهریه به لحاظ مغایرت با مقررات مذکور و خارج بودن از حدود اختیارات هیأت رئیسه دانشگاه پیام نور، به استناد بند یک ماده 19 و ماده 20 و ماده 42 قانون دیوان عدالت اداری حکم به ابطال آن از تاریخ تصویب [5/7/1388] صادر و اعلام می شود.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری معاون قضایی دیوان عدالت اداری ـ علی مبشری

مشاهده تگ ها:

نویسنده : بهرام شهریاری کوتک.شماره تماس:09376485873
اتفاقی که برای دروس ریزشی نیمسال اول دانشگاه پیام نور افتاد

تاريخ ارسال:8:58 قبل از ظهر
دیدگاه ها:

گزارش اختصاصی اخبار پیام نور ( pnunews )
در شیوه جدید اعلام دروس ریزشی هیچ درسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور ریزشی نشد
به گزارش اخبار پيام نور دروس در صورتی در ليست ريزشی ‌ها قرار می گيرند كه بيش از 70 درصد از دانشجويان در آن درس در یک ترم مشخص حدنصاب نمره را كسب نكنند ، آزمون درس تستی كامل باشد و بيش از 50 دانشجو در کل کشور آن درس را انتخاب كرده باشند. نیمسال اول سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور به پایان رسیده بود نمرات اعلام شد و همه منتظر اعلام دروس ریزشی بودند.اما خبری از دروس ریزشی نبود،براستی چه اتفاقی افتاده بود؟ محمد هادی امین ناجی رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور به این سوال پاسخ داد،در شیوه جدید بجای برگزاری آزمون مجدد سوالاتی که در واقع استاندارد لازم را نداشته اند و با شیوه های آزمونی سوالاتی که ناروا بودند حذف شدند،نمرات آن سوالات بین سایر سوالات تقسیم شد بدین ترتیب نمرات دانشجویان بالا آمد و هیچ درسی در شیوه جدید ریزشی نشد.

مشاهده تگ ها:

نویسنده : بهرام شهریاری کوتک.شماره تماس:09376485873
حذف اضطراری نیمسال دوم دانشگاه پیام نور

تاريخ ارسال:8:58 قبل از ظهر
دیدگاه ها:

حذف اضطراری نیمسال دوم دانشگاه پیام نور از شنبه آغاز میشود
به گزارش اخبار پيام نور حذف اضطراری نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور بر اساس آنچه معتمدی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در نامه ای به روسای مراکز ابلاغ کرده است از شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۱ تا ۲۳ اردیبهشت ۹۱ خواهد بود. در حذف اضطراری فقط امکان حذف واحد ها وجود دارد و دانشجو نمی تواند واحدی را اضافه کند.همچنین در صورت حذف درس شهریه دانشجو بازگردانده نخواهد شد. به دانشجویانی که سقف مجاز انتخاب واحد را رعایت نکرده اند پیشنهاد میشود تا از این فرصت استفاده کرده و واحدهای اضافی خود را که خارج از سقف انتخاب کرده اند حذف کنند.سقف مجاز برای دانشجویان مشروط (معدل ترم قبل کمتر از ۱۲) حداکثر ۱۲ واحد می باشد.

مشاهده تگ ها:

نویسنده : بهرام شهریاری کوتک.شماره تماس:09376485873
آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال دوم دانشگاه پیام نور

تاريخ ارسال:8:37 بعد از ظهر
دیدگاه ها:

آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور تا سه روز بعد از شروع امتحانات است
به گزارش اخبار پیام نور ، براساس آنچه در تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور آمده است، آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم ۲۳ خرداد ۹۱ برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد،کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ اعلام شده است.
بنابراین مراکز و واحد ها و اساتید دانشگاه پیام نور تا تاریخ ۲۳ خرداد یعنی سه روز بعد از شروع امتحانات نیمسال دوم فرصت دارند نمرات میان ترم را در سیستم گلستان برای دانشجویان وارد و ثبت نمایند لازم
به ذکر است بعد از تاریخ اعلام شده امکان ثبت نمره میان ترم در سیستم گلستان دیگر فراهم نخواهد شد
پیش از این در نیمسال های گذشته بدلیل عدم اطلاع از تاریخ مهلت ثبت نمرات و عدم ثبت نمرات میان ترم مشکلاتی برای دانشجویان بوجود آمده بود.
اخبار پیام نور pnunews پیشنهاد می کند تا اسامی اساتیدی که نسبت به ثبت نمرات میان ترم دانشجویان در زمان مقرر اقدام نمی کنند در هر مرکز اطلاع رسانی شود تا دانشجویان دروس خود را با اینگونه اساتید انتخاب نکنند !
آموزش تصویری نحوه دیدن نمرات امتحانات دانشگاه پیام نور کلیک کنید (نمرات میان ترم در همین بخش که آموزش داده شده در قسمت نمره میان ترم قابل مشاهده است اگر نمره ای نباشد یعنی نمره میان ترم وارد نشده است)

مشاهده تگ ها:

نویسنده : بهرام شهریاری کوتک.شماره تماس:09376485873
اصلاحیه لیست منابع پیام نور در اردیبهشت ماه منتشر شد !

تاريخ ارسال:8:26 بعد از ظهر
دیدگاه ها:

دانشگاه پیام نور اصلاحیه لیست منابع رشته های مختلف را در اردیبهشت ماه ۹۱ منتشر کرد
به گزارش اخبار پیام نور ،در حالی که کمتر از دو ماه به امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی۹۰-۹۱ دانشگاه پیام نور باقی مانده است اصلاحیه لیست منابع این دانشگاه منتشر شد. متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی روشن و کافی توسط مسوولان این دانشگاه از جزییات این اصلاحیه اطلاعاتی در اختیار نیست. بررسی ها نشان میدهد بخش دیگری از دروس دانشگاه پیام نور نوع آزمون آنها از تشریحی به تستی و تشریحی تغییر کرده است برای دانلود این تغییرات اینجا و برای مشاهده اینجا کلیک کنید
در آخر به کلیه دانشجویان توصیه می شود از آنجا که احتمال دارد تغییری غیر قابل باور صورت بگیرد !
حتما و حتما لیست منابع رشته خود را مورد بررسی قرار دهید

 

اصلاحیه اردیبهشت ۹۱
برای دریافت اصلاحيه جدول وضعيت منايع درسي نیمسال دوم كليه رشته ها در مقاطع كارشناسي ناپيوسته، كارشناسي دانشگاه پیام نور کلیک کنید
برای دریافت اصلاحيه جدول وضعيت منايع درسي نیمسال دوم كليه رشته ها در مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه پیام نور کلیک کنید

مشاهده تگ ها:
صفحه قبل 1 صفحه بعد