آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال دوم دانشگاه پیام نور

لینک دوستان

تبلیغات

نویسنده : بهرام شهریاری کوتک.شماره تماس:09376485873
آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال دوم دانشگاه پیام نور

تاريخ ارسال:8:37 بعد از ظهر
دیدگاه ها:

آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور تا سه روز بعد از شروع امتحانات است
به گزارش اخبار پیام نور ، براساس آنچه در تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه پیام نور آمده است، آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم ۲۳ خرداد ۹۱ برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد،کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰ اعلام شده است.
بنابراین مراکز و واحد ها و اساتید دانشگاه پیام نور تا تاریخ ۲۳ خرداد یعنی سه روز بعد از شروع امتحانات نیمسال دوم فرصت دارند نمرات میان ترم را در سیستم گلستان برای دانشجویان وارد و ثبت نمایند لازم
به ذکر است بعد از تاریخ اعلام شده امکان ثبت نمره میان ترم در سیستم گلستان دیگر فراهم نخواهد شد
پیش از این در نیمسال های گذشته بدلیل عدم اطلاع از تاریخ مهلت ثبت نمرات و عدم ثبت نمرات میان ترم مشکلاتی برای دانشجویان بوجود آمده بود.
اخبار پیام نور pnunews پیشنهاد می کند تا اسامی اساتیدی که نسبت به ثبت نمرات میان ترم دانشجویان در زمان مقرر اقدام نمی کنند در هر مرکز اطلاع رسانی شود تا دانشجویان دروس خود را با اینگونه اساتید انتخاب نکنند !
آموزش تصویری نحوه دیدن نمرات امتحانات دانشگاه پیام نور کلیک کنید (نمرات میان ترم در همین بخش که آموزش داده شده در قسمت نمره میان ترم قابل مشاهده است اگر نمره ای نباشد یعنی نمره میان ترم وارد نشده است)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مشاهده تگ ها: